OOTD: Pink walls

12/06/2017

O zdjęciach w tym miejscu marzyłam odkąd zapragnęłam mieć lustrzankę. Koło tego budynku przejeżdżam prawie codziennie jadąc na uczelnie i zawsze ta stara, rozpadająca się kamienica przykuwa moją uwagę. Różowe ściany, fikuśne balkony i zdobne gzymsy przypominają jeszcze o latach świetności tego budynku. Za to widok z bliska nie pozostawia złudzeń - to rudera, przy której trzeba uważać, żeby nie pokaleczyć się potłuczonym szkłem. Odłamki szkła (na pewno z butelek po oranżadzie😝) mają wątpliwe walory estetyczne, ale obdrapane ściany, prześwitująca surowa cegła razem z resztkami różowego tynku tworzą magiczną kompozycję. A enigmatyczny (i przy okazji stworzony piękną czcionką) napis "Wierza", w którym już litera A nie przetrwała próby czasu, dodaje cudownego charakteru budynkowi. No i ja przy okazji też się wepchałam w kadr. ☺

czarny kożuch ramoneska
czarny kożuch ramoneska

czarny kożuch ramoneska

czarny kożuch ramoneska
czarny kożuch ramoneska

różowa kamienica Bialystok wierza

czarny kożuch ramoneska

różowa kamienica Bialystok wierza

INSTAGRAM | FACEBOOK | PINTEREST

Post Comment
Prześlij komentarz

Szukaj na blogu

Polecany post

OOTD: Czarny kożuch i spódnica a-line

Jak widać na załączonych obrazkach, moja słabość do tego czarnego kożucha nie ustaje . Nie dość, że jest w jednym z moich ulubionych kolorów...